Prasa o nas

Drewexim rozpoczyna produkcję okien i drzwi wykonanych z thermo-drewna

Zastosowanie thermo-drewna do produkcji okien i drzwi zdecydowanie podnosi odporność tych wyrobów na wnikanie wilgoci oraz degradację biologiczną. Dzięki swoim właściwościom thermo-drewno nie wymaga stosowania impregnacji chemicznej....


Czytaj artukuł: www.drewno.pl

Thermo drewno w stolarce otworowej


Thermo drewno powstaje poprzez wysuszenie, a następnie modyfikację termiczną różnych gatunków drewna. Proces ten polega na poddaniu drewna działaniu wysokiej temperatury w komorze termicznej, co wpływa na zmianę właściwości drewna, a także jego kolorystyki. Drewno staje się ciemniejsze i podobne do
niektórych egzotyków. Materiał taki charakteryzuje się bardzo niską wilgotnością, więc musi być w odpowiedni sposób klimatyzowany, aby doprowadzić wilgotność do stanu optymalnego....


Źródło:
"Drewno w budownictwie i wyposażeniu wnętrz"
nr 1/2011

Drewexim Diamentem Forbes’a

Diamenty Forbesa to lista polskich przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swą wartość.

W rankingu znalazły się firmy, które najbardziej dynamicznie zwiększały swą wartość w latach 2005-2007.

Lista Diamentów Forbesa opracowywana jest na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej zarówno wyniki finansowe jak i wartość ich majątku. Metoda ta umożliwia zmierzenie potencjału przedsiębiorstw, przy uwzględnieniu wielkości realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.


Więcej: www.forbes.pl



Drewexim Gazelą Biznesu

Z punktu widzenia "Pulsu Biznesu" gazela to firma średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. W razie zagrożenia z ich strony, po prostu ucieka do przodu.

Gazela Biznesu 2008 jest zatem firmą, która:
- rozpoczęła działalność przed rokiem 2005 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś;
- w latach 2005-07 ani razu nie odnotowała straty;
- w roku 2005 osiągnęła wartość sprzedaży nie mniejszą niż 3 mln zł i nie większą niż 200 mln zł;
- w latach 2005-07 z roku na rok odnotowywała przyrost sprzedaży;
- przynajmniej od roku 2005 publikuje swoje wyniki finansowe w Monitorze Polskim B lub udostępniła informacje na ich temat firmie Coface Poland lub redakcji "Pulsu Biznesu".

O miejscu firmy na liście rankingowej decyduje wyrażony w procentach przyrost obrotów, osiągnięty w ciągu trzech kolejnych lat.
Gazela Biznesu ma jeszcze jedną cechę, która odróżnia ją od innych biznesowych gatunków - rekinów, byków, niedźwiedzi, a tym bardziej hien. Tą cechą jest nieskazitelna reputacja, uczciwość, wobec kontrahentów, pracowników, a także... skarbu państwa.


Więcej: www.pb.pl/gazele/